2013.10.26. 13:13

Veled álmodtam

Lehunytam a szemem és álmodtam.
A mindennapok mocsarából karjaidba zuhantam.
Lopott pillanatok, sosemvolt érintések.
És éltem.

Végre éreztem, hogy megsimítod bőröm.
Ahogy sikongatva éljenez a tarkómon a szőröm.
Eddig csak elképzeltem, most itt voltál velem.
És én éltem.

Éreztem, hogy megfeszül és hullámzik a hátad.
Félénk ujjam érintését könyörögve vártad.
Átöleltél, szorítottál, betöltött illatod.
És én mindennél jobban éltem.

Elhajoltál mellettem, szorítottál rajtam,
minden egyes porcikám a boldogságnak adtam.
Elhúzódtál, mosolyogtál, csillogott a szemed,
Dübörögve pumpált belém életed a szíved.

A bizonyosság volt az enyém. Az, hogy kellek neked.
Vágysz rám, akarsz, harcolsz értem, s talán meg is szeretsz.
S akkor puha tappancsain betoppant a reggel.
Az ébredéssel álmom téged messze repített el.

Van ott egy pillanat. Egyetlen egy.
Mikor az álom és valóság egy.
Mikor az érzés még fejemben tombol,
de a tudat még semmit nem rombol.

Az az egy pillanat. Csak az az egy,
amiért még most is halálharc megy.
Mert az ott boldogság, szerelem volt...
És én éltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr165600217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása