2013.11.13. 23:41

Belső szörny

Engedd, hogy kézenfogjam megrettent lelked,
Engedd, hogy elérjem, ne menekülnöd kelljen
Ott leszek, figyellek, vigyázok rád,
Támaszod leszek az úton, mi vár

Ne remegj, ne fuss el, nézz szembe vele
Ott vagyok neked és őrzöm a szemed
Lemegyünk mélyre, megfürdünk benne,
Démonok között mászunk majd a hegyre

Sötét a lelked, sötét a véred,
Sötétség béklyózza bénulttá lényed
Ne fuss az árnytól, engedd át magad,
majd az én árnyékom kiutat mutat

Éles fény vethet csak ily sötét árnyat
Kapaszkodj belém és vesd meg a lábad
Merítkezz bele, járjon át végig
A szabadon szárnyalhatsz fel, fel az égig

Sötétségem vezet majd a tiédhez kettőnket
És nem vehet semmi titok téged már el tőlem
Szörnyeteg vagy karjaimban és én erős lettem
Mióta a közeledben lélegzetet vettem

Ne féld azt, hogy ki vagy. Ne menekülj tovább.
Vesd le ezt az arcot, mint egy szakadt ruhát.
Szeretem az erőd, mit szörnyed ad neked
Tedd a kedveseddé, s a világ a tied

Szeretem a szörnyed. Szeretem az árnyad.
Szeretem a félelmeid, szeretem a vágyad.
Szeretem a hibáidat, szeretem a fényed,
Mindenestül, határ nélkül - így szeretlek téged.

Címkék: szerelem kapcsolat

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr895632346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása