2013.10.23. 22:36

Béke


A sosem ismert otthon illatárját hoztad
Szívembe a tél közepi hűs meleget loptad
Fekete szénszagú glóriám mellé
Aranyló százszorszép koszorút tettél

Sohasem hittem, hogy lehunyt szemem mögül
Az álmok leomló függönyei közül
Előléphet valaki, ki megfogja a kezem
Akinek lelkemet a lábaihoz teszem

Örülök, hogy létezel, hogy tükrözöd a vágyam
Boldog már a gondolat, hogy te lehetsz a társam
Hogy kócos hajnalokon te simítod vállam
S a tündöklő nap alatt te vagy az én váram

Látom, hogy rám nevetsz, a szél a hajam fújja
S hozzád rohanhatok újra meg újra
Tükör volt a maszkom, engem láttál benne
Te és én mint árnykép, úgy olvadunk egybe

Fecske voltam egykor, cikáztam az égen
Míg egy hűvös napon hamuvá nem égtem
Hattyú lettem, szárnyak nélkül, harcos, méltóságos
Nádas rejtett egyre, ez volt biztonságos

És most felgyulladok, elhamvad a tollam
Bűzös mocskos bűneimet könnyen félretoltam
S felébredek újra, varjú lett belőlem,
Halálhozó, felismerő, mindenségek őre

Rám tekint a gombszemed, fekete a tollad,
Bűneimnek hosszú sorát máris megtoroltad
S felébredünk újra, repülünk az égen
Két test fénylik feketén, aranyan és kéken

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr865596517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása