2012.04.28. 23:07

As it supposed to be

Szerethettelek volna, tudod.
Szerettelek volna, ha hagyod.
De értem a válaszod, bár nem szó, csak csend.
A világom hiányodtól könnyezve reng.
 
Csak egy percre jöttél. Egy percre borult lángba minden.
Te fogtad és birtokba vetted a testem.
S most vágyik a lábam, vágyik a mellem, 
vágyom a tested, vágyom a lelked.
 
Érzem még kezed, látom az arcod
Gyönyörtől gyöngyözve leomló maszkod
Láttam, hogy ki vagy, de elüldöztelek
Arról hogy nem vagy itt...egy ember tehet
 
Meg akartam mutatni, mit adhatnék neked
Tudatni akartam, hogy itt vagyok veled
Kimutattam mindent, ledöntöttem falam...
Könyörögtem, kértem, megaláztam magam.
 
Felráztál a szennyből, álomból, közönyből
Megmutattad milyen lehet kilépni a ködből
Kapaszkodtam, boldog voltam, vezetőm nem maradtál
Velem a semmi szélére kétkedve nem zuhantál
 
Hiányzik az érintésed. Hiányzik, hogy éljek.
Hiányzik, hogy adjak, hiányzik, hogy féltsek.
Hiányzik a bőröd, hiányzik a karod
Hiányzik, hogy sosem éreztem, akarod...

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr444478606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása