2014.11.07. 03:12

Lehettem volna

Lehettem volna a parázs a hópelyheken
Lehettem volna a tél a szivárványon
Lehettem volna az ősz a sejtelmeken
Lehettem volna a halál egy napsugáron

Lehettem volna kavics a mohák alatt
Lehettem volna a barlangi patak
Lehettem volna semmivé foszló sóhaj
Lehettem volna Konstantinápoly és Róma

Hajamba csókot lehel a dér
Szememben szűkül fénnyé a tér
Folyékony hangokban fürdik a bőröm
Álmomba illatod emlékét töltöm

Jégvirág karcol rám művészi metszetet
Fagyossá simítja kéjsóvár testemet
Lehettem volna tán lélegző halott
Amíg a szürke a színeken tapos

Lehettem volna egy tudatlan senki
Akivel mindössze együtt kell lenni
Lehettem volna tán nyáladzó birka
Akinek lényegét már nem ő bírja

Lehettem volna én másoknak álma
Életem helyett a semminek bábja
Lehettem volna a ködnyálkás hajnal
Szárnyától megfosztott zokogó angyal

Lehettem volna a semmi s a minden
Lehettem volna meghasonlott isten
Lehettem volna a zizegő avar
Lehettem volna, ki halálról szaval

Lehettem volna. Lehetett volna.
Soha senki nem írt volna róla.
De mégis lágy lett és puha az élet
Mióta itt vagy és szeretlek téged.

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr86872995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása