2011.11.02. 19:27

Angyallány

Produkció három percben?
Ugyan mit is kéne tennem?
Énekelni nem tudok
Tánchoz épp sánta vagyok

Miben vagyok különleges?
Miben vagyok leges-leges?
El kell mondjam, le kell írjam,
Rímekkel kell megmutassam

Fellebbentem fátylamat
Énem mögötte kacag
Ami vagyok, sport és lélek
Állatok és vad szeszélyek

Mi vagyok? Egy angyallány
Magasba repít a vágy
Nő, barát és szerető
A tűz, a víz, a levegő

Tiszta vagyok, de nem szent
Nekem mit sem ér a rend
Játszom, bosszankodom, félek,
S néha bizony rosszul lépek

Bukott angyal voltam már
Néha elsodort az ár
De volt, aki kihúzott
Meg hát ugye jól úszok

Árny vagyok és sokszor fény
Érthetetlen ösztönlény
Szélsőséges, bosszantó
Igazi jóakaró

Mi leszek ha nagy leszek?
Megoldom az életed
Rám szex, sport és bajok várnak
Igazán ők motiválnak

Emberekkel dolgozhatok
Problémákba beláthatok
Megoldani, feldolgozni
Embereket kibogozni

Emberek...a bánatom
Ezért van sok állatom
Szőrös, tollas, kitines
Nekem ez nem lényeges

Én vagyok az ellentét
Én vagyok a szerencséd
Angyal s hercegnő vagyok
A végzet bennem ragyog

Mesebeli tájra vágyom
Hercegnőnek lenni álmom
Belle.ről mikor szól az ének
Mintha rólam mesélnének

Hogy a szép külső mögött
ez a lány kicsit lökött
Olyan mérhetetlen kár,
hogy nem hasonlít ránk.
Mivel tényleg olyan furcsa lány
Olyan szépségesen furcsa lány

Aláfestés: 

Címkék: vers én angyal

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr403348600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása