2011.06.29. 20:32

Kétely,düh

Ülsz, és gondolkodsz.
Fáj már a fejed.
Nem tudod, nem érted miért van ez veled.

Zaklat a jövő,
Zavar a múltad,
Nem érted miért lángolsz újra meg újra.

Mit akarsz, nem tudod.
Mire vágysz? Azt sem.
Ellenem szegült a megszerzett testem.

Mit teszel, várod
Mit fogsz még, bánod
Ez lett a keresztem, áldott kis átkom.

Mentséged nincsen
Verejték hullik
Várom, de vágyam nem és nem múlik.

Tennéd, de mennél
Várnál, de hajt már
Nem tudom, akarom, vagy képzelgek tán

Kísért a múltad
Csalódsz majd újra
Sebeim feltépi ezernyi ujja

Ellök majd megint
Kifacsar meglásd
Síromat minden kis perceddel te ásd

Lüktet a két hely
Elönt a kétely
Gyűlölöd magad, de újra élsz, érzel

Feléledsz, virágzol, tüzel a szemed
Lelked egyre hevesebben remeg
S szeretsz és tombolsz és nem érted magad
Miért most, miért így, ez hova halad

Nem ő az egyetlen, nem ő lesz velem
Nem értem miért kell mégis még nekem
Nem hal meg értem, nem engem akar
Jött csak és elvett, majd jól összezavart

Gyűlölni akarod magad, hogy érezd
Átitat legbelül mégis az élet
Érezni akarsz, szenvedni végre
Hogy könnyes szemekkel zuhanj a mélybe

Hogy felkelj és elmondhasd, mocskos a lélek
Itt vagyok, gyönyörűn, vérzően élek
Gyűlöljön mindenki, rúgjatok belém
Sziklából van bennem a meghalt erény

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr223025591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása