2009.02.17. 16:37

Én és a patkányom

Mélyfekete fény a szeme
Bár látnám, amit ő láthat!
Színes világ öleli-e?
Álmodik? És mire vágyhat?

Ily játékos huncut mélység
Sosem hívott még ki harcra
De eloszlik az éberség
Mikor puszit nyom az arcra

Két kis kéz utasít folyton
Orromnál fogva irányít
Nem megmondtam maradj nyugton?
S minden rossztól megszabadít.

Lassan, halkan oson felém
Inkább érzem mintsem hallom
Négy láb bűbáj toppan elém
Kis testét kezemben tartom

Villámtáncot jár az orra
Csiklandozza füleimet
Játssz velem, hang nélkül mondja
S kisajátítja kezemet

Vakard meg a fülem tövét...
Jó, most kicsit a buksimat...
Jön a tesóm, most az övét...
De inkább az én hátamat...

Várj csak, piszkos ott az arcod
Ne nevess, csak nyalogatlak
Add fel, értelmetlen harcod
Élvezem, hogy tisztogatlak

Most egy kicsit futkorászok
El ne menj, még visszajövök

Néhány bundát megkurkászok
Boldog vagyok. Elcsöpögök...

Szeretem, ha játszol velem.
Élvezem, ha simogatsz.
Érzem, nagyon szeretsz engem.
Örülök, hogy velem vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://muzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr39948814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.03.18. 16:05:46

A kisállatokkal őszinték lehetünk, nem hazudnak nekünk - a kisállatok őszinték velünk, mert nem színlelünk semmit. S főleg,ha a kettő egy és ugyanaz a személy. Aki szeret, az nem patkány, ne szóld le önmagad... Nem érdemled meg.
=:)===((

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2009.03.20. 08:20:47

Szia!

Őszinte leszek, nem teljesen értem, hogy mire gondolsz.
Innentől egész pontosan:
"S főleg,ha a kettő egy és ugyanaz a személy. Aki szeret, az nem patkány, ne szóld le önmagad... Nem érdemled meg."
Mivel én tényleg a patkányomról beszéltem, aki él és mozog, most pedig csak arra tudok gondolni, hogy túlságosan átvitt értelemben láttad meg ezt a verset. Vannak olyanok is, de ez most éppen nem az :)

2009.04.02. 22:13:10

Akkor megint tévedtem.
=:(===((

Szösszenetek

Az élet szokványos témái különleges köntösbe burkolva. Érzések, kapcsolatok, a világ az én szememmel - az én irodalmamon keresztül.

Utolsó kommentek

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: i have to let it go she comes back no more i have to go and will foget love gonna pass your net (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • EXO: Közben hallgatom: www.youtube.com/watch?v=0cpxzAZXppQ&feature=related (2012.06.05. 23:10) moments
  • EXO: pa pa pa dance out my pain new power flowing though my veins forget the feeling pressed againts me... (2012.06.05. 23:00) dancing out the pain
  • EXO: Like (2012.06.05. 22:50) As it supposed to be
  • : Tisztelem Hölgyem; örvendek, hogy a tapasztalást is észrevetted az idő múlása mellett. Nyűgösebb u... (2011.01.30. 10:59) Galamb
  • Aimie Cross: összefüggések. döbbenetes. az azonos jelenség. a mélység. (2010.05.22. 19:25) Választás
süti beállítások módosítása